Do me a favour, tell me to go away

Idag, en sådan dag som tankarna strömmar ungefär 110 genom huvudet.
snart börjar skolan och jag vill få ut så mycket av mitt sommarlov som jag kan. därför sitter jag vid datorn och läser bloggar, lyssnar på arctic monkeys och tänker vara ambitiös. Tänkte nog ringa granny och bjuda henne på fika.
Någonting som är fantastiskt roligt är att jag har tagit fram våran espresso-maskin igen! ååh. det är kanske det bästa som finns! tänk er, nybakade scones med marmelad och ost och en espresso/latte till frulle.

ska försöka lägga in lite bilder senare idag. men jag lovar ingeting. oki?

puss!








 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAME,DARLING!
DO YOU WANT ME TO REMEMBER YOU?

M TO THE AIL? (publiceras ej)

URL/BLOGG?

KOMMENTERA MERA!

Trackback
RSS 2.0