do you be staying after sunday?

Försökte mig på bloggdesign i dag, vilket resulterade i exakt samma design som förut. Möjligtvis att jag råkade ändra teckensnitt men vem bryr sig liksom? jag suger på det här med bloggdesign.
Jag hade även tänkt att fräscha upp innehållet i bloggen också. Fotade lite bilder som jag tänkte lägga ut, tog några roliga kort på mig. Jag hinner dit, men när det kommer till att lägga över bilderna på datorn så tar det stopp. jag orkar aldrig göra det. Så om jag hade haft en macbook så hade jag kunna tagit bilder med den inbyggda kameran och allt hade varit frid och fröjd. MEN NEJ, här sitter jag med en dator, kanske PC, eller HP..? jag har ingen aning. Men jag ska egentligen inte klaga för att ettorna fick tydligen treornas gamla datorer. ha-ha.
 

nu ska jag sleepa, puss!
ps. tack för gårdagen bruds! det är alltid lika trevligt :). ds.





pic, google.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAME,DARLING!
DO YOU WANT ME TO REMEMBER YOU?

M TO THE AIL? (publiceras ej)

URL/BLOGG?

KOMMENTERA MERA!

Trackback
RSS 2.0