snus,porr och brännvin.

Stockhom var helfestligt!
Förutom små,små misstag med lite nycklar och toalettspolningar har allt varit amazing. Om jag hade råd skulle jag åka tillbaka på 2 sek.,inte för att det finns flygplan som går så snabbt men i alla fall på 50 min.


Vänkan ser likadan ut som förut och idag har jag hunnit med mycket, klippt gräset, skrivit ett dåligt CV, haft en ful frisyr, tänkt att jag skulle simma men skippade den tanken, varit kreativ och varit på synundersökning.
sjukt spännande det där med synundersöking, jag som alltid har haft topp-syn fick nu reda på att jag inte hade några större problem och behöver inte glasögon men jag har endå inte 100%.  jag tyckte att hela kalaset var läskigt, sitta där och säga vad man ser, kolla på ljus och hålla reda på höger och vänster. men nu är det avklarat och  forsbergsbilskola, här kommer jag.

annars så är veckan min är fullspäckad, ska fixa nytt ID, dvs- gå till banken och sedan kirra ett nytt kort ... hahaha, uuuuuh.  vet ni hur ful jag kommer att bli? jag kommer typ se ut som en våldtäcktskvinna. om ni har tur så kanske jag lägger ut en bild på hur det blev. dessutom måste jag klippa mig för att ens kunna vista mig ute i utsläppt hår och då kommer jag säkert få en råba ful hockeyfrilla eller något.
hehe, fast jag vet faktiskt ett ID som slår allas!!  för att skydda den skylldige så, ska jag inte gå in på detaljer. Men det slår verkligen allas.

nej, nu blire lite pics  from hufvudstaden
puss.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAME,DARLING!
DO YOU WANT ME TO REMEMBER YOU?

M TO THE AIL? (publiceras ej)

URL/BLOGG?

KOMMENTERA MERA!

Trackback
RSS 2.0