mjaaao

CALLmeKAT och Markus Krunegård ligger högt på min lista just nu.

Jag har städat rummet och det skiner lika mycket som en nypolerad flint.


Dagen har gått till att kika på kläder som jag skulle vilja köpa, om jag hade varit miljonär eller typ varit gift med Ingvar Kamprad så hade jag haft en garderob lika stor som Europa. Eller nej,

nu överdrev jag.

 Dessutom har jag funnit mitt nya favoritmärke, nämligen Dagmar.

Galet fina kläder, give me some! Kika här


Jag har tänkt på en sak, jag skulle vilja att Marit Berman gjorde en modeblogg.

Hon har en sjukt mysig klädstil. Så det skulle vara roligt att få se hennes "outfits".



nu ska jag äta lite, vi hörs


skulle inte tacka nej till de där kläderna.
foto: Dagmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAME,DARLING!
DO YOU WANT ME TO REMEMBER YOU?

M TO THE AIL? (publiceras ej)

URL/BLOGG?

KOMMENTERA MERA!

Trackback
RSS 2.0