8 AM

First day at work.

Jobbar på ett demensboende, alla som bor där var så mysiga så jag kommer nog att överleva den här tiden som jag har framför mig.
Känns bara tungt att kliva upp på morgonen.
jaja,

anyway så har jag tackat ja till att vara blablabla på blablabla på fredag om två veckor. Jag vet inte om jag kommer att klara detta eftersom att jag är en person som blir nervös när jag ska prata för mycket folk.
ja, nu tänker ni såhär ba? okej? vad menar hon nu då? blablabla?
jag vill inte avslöja detta ännu, men jag lovar innan nästa veckas slut så får ni veta.
"Den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge"



vi hörs babes.

puss



Kommentarer
Postat av: MallanBrallan

ja vet va du ska göra!! :O men du kommer att klara dig finemang!!!

2009-06-29 @ 23:46:00
Postat av: Nina

åh, jag vet inte:( jag kommer nog svimma eller nått. hahah

2009-06-30 @ 22:50:24
URL: http://shinyhair.blogg.se/
Postat av: julia

Jo, det kommer bli råbra!!! =)

2009-07-06 @ 13:41:52
Postat av: maja

heja nina!

2009-07-08 @ 15:53:24
URL: http://lazypunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAME,DARLING!
DO YOU WANT ME TO REMEMBER YOU?

M TO THE AIL? (publiceras ej)

URL/BLOGG?

KOMMENTERA MERA!

Trackback
RSS 2.0