dedikerat till högstadietiden

Sofia, min kusin som jag nämnde i förra inlägget också. Eller ska jag säga (Sofia, chans att fira?) haha, jaja. Internt.


I alla fall, hon tog med mig på "avslutnings ferra" på badet i Vännäs. När vi kom dit så lirades det brännboll för fulla muggar. Roli roli, även fast jag tyckte att det var pinit eftersom att nästan alla killar som jag  tyckt har varit snygga på lilja var där.  

Kändes lite jobbigt att möta dom face to face igen. Efter ett år sådär... när jag lämnade Hammarskolan bakom mig.

För jag känner ju ingen av dem, de är ju bara span men ja. Dom var fortfarande snygga och jag var ful. Men så är livet. Dom tar studenten och flyttar hem nu på onsdag så jag lär ju aldrig se dem igen. Så tack för att ni gjorde så att jag överlevde 7-9. TACK killar.




Vad har ni gjort ikväll kära läsare?


Kommentarer
Postat av: Josse

JAG HATAR ATT JA INTE HADE MOBILEN ME!!



OOOhhja vi borde typ skriva tack kort utan dom hade jag aldrig klarat de

2009-06-11 @ 00:00:56
URL: http://breakaleg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAME,DARLING!
DO YOU WANT ME TO REMEMBER YOU?

M TO THE AIL? (publiceras ej)

URL/BLOGG?

KOMMENTERA MERA!

Trackback
RSS 2.0