en dag i juni

IDAG, när jag skulle åka buss till stan (Umeå) så var jag där kanske tio minuter före bussen gick. När jag stod och väntade så kom det en massa Liljaelever. HUR dryga som helst. De stirrade ut en från topp till tå och jag kan ju säga att de var inga hetningar direkt. TYP Teknik killar/ Donners. Inte okej.


Annars så har jag haft en bra dag, kirrade lite presenter och nu på kvällskvisten så for jag till Sofia som fyller 17 år i dag. Där fanns det fika för hela Europa  och hon verkade vara populär tjej för det var många där.Knappast att ens hälften kommer till mig i morgon.



Nu ska jag noppa mina ögonbryn. Vi hörs


pussn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAME,DARLING!
DO YOU WANT ME TO REMEMBER YOU?

M TO THE AIL? (publiceras ej)

URL/BLOGG?

KOMMENTERA MERA!

Trackback
RSS 2.0