Maud Adams

JUST nu är jag såhär less -----------------------------------------------------------------------------------------------------------.
jag orkar inte kliva upp i morgonbitti och fara på jobbet
jag blir galet irriterad på flickr
 och jag vill ha strips- meny. ja,det hade inte suttit fel.


MEN jag ska berätta en ruskigt kul sak som jag såg på bilddagboken.se
  det finns tydligen nu någon liten "fokus" sak så att det rullar massa bilder som folk har laddat upp.. De flesta bilderna är på halv nakana kroppar som är vältränade,smala, bruna.. ja, eller folk med tillfixade ansikten så att dom ska se frikkin bra ut och under bilden står det bli vän/kommentera. Fast   när jag kollade på bilderna som rullade förbi så kommer det en som har tagit kort på sina ben neråt och så att man ser fötterna. (Det var inga modell-ben.. utan ett par ja, ben med fett på.)
Under bilden så stod  det  köpte nya skor och "kommentera"  och det var typ ingen som hade kommenterat eller någonting!  En hade kommenterat att, varför?
hahaa, men ja. jag vet inte varför jag hakar upp mig på detta och jag har säkert skrivit det jätte random så ni fattar ingenting.  But, thats life friends.

Jag fattar inte hur många som kan bli mördade i "Morden i Midsommer" men det verkar ju vara en annan femma.


yesyes, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAME,DARLING!
DO YOU WANT ME TO REMEMBER YOU?

M TO THE AIL? (publiceras ej)

URL/BLOGG?

KOMMENTERA MERA!

Trackback
RSS 2.0