MJ,

02.03 fick jag ett sms, det löd exakt såhär.

Michen jackson har dött.

  

Jag läste det med nyvakna ögon, och jag fattade ingenting. Va? Michen jackson?

Men eftersom att det var Hannes som skrev så tänkte jag att, ja det måste ju vara någon storslagen person eftersom att han skriver det. Eller i och för sig, det skulle kunna ha varit hans katt. Man vet liksom aldrig med Hannes.

Hur som haver så sov jag vidare och när min mormor väckte mig vid åtta  så slog vi på TV:n och där sa dom att KING OF POP á la Michael Jackson har dött.

AHA, tänkte jag. Smart som jag är! Det är han.

MEN det sjuka är att ALLT de visade på tv:n var men alla hans danser och låtar, "thriller, bad, jackson 5 and so on. Mitt bland all dess kalabalik så visade de inget klipp med moonwalken?

Är jag född bakom flötet eller? Moonwalken ÄR ju Michael Jackson.

I hela mitt liv har jag tänkt att jag ska lära mig moonwalken och bli bättre än honom. Men är det någon annan som "uppfann" den?

Christer Fuglesang eller?

Jag är förvirrad.




Vi hörs i morgon, kanske så har gud gett mig svaret på den här frågan i mina drömmar. Man vet ju aldrig, han verkar ju ge tecken i toasts och korv nu för tiden.

Vad ska man då ha bibeln till?



Jaja, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAME,DARLING!
DO YOU WANT ME TO REMEMBER YOU?

M TO THE AIL? (publiceras ej)

URL/BLOGG?

KOMMENTERA MERA!

Trackback
RSS 2.0