moneysister,

Växlande molnighet och ibland tittar solen förbi.

Det är fint. Något som inte är lika fint är ungen som bor mitt emot mig.

Galet jobbig tjej, hon och hennes familj flyttade hit för några år sedan och jag har verkligen inte fått något grepp om dem.  Ungen, som vi kan kalla E, (för att skydda dom skyldiga) har ben som är lika tjocka som virknålar, hon är divigare än Victor Norén i Sugarplum fairy. (och ja, det är divigt).

Hur som haver så är E som en durracellkanin på extra speedade batterier. VAR EVIGA dag så hoppar hon på denna studsmatta som står några meter ifrån mitt hus. Tur att det är en häck i mellan men jag lyckas endå se henne där hela dagarna, hopp hopp.

Men inte nog med det, jag har försökt vid ett flertal tillfällen hejat på henne för att det är väl så man gör?

Men nej, inte kan man säga hej? Det är tydligen förmycket begärt.


Nej, jag gillar inte dig.

Kan inte familjen Bodin/Herranen flytta tillbaka?





Anyway, så är det torsdag i dag och imorgon är det fredag. Midsommarhelgen ska spenderas as always i moneylake! Fab!


Ha en bra midsommar alla, puss!


Ps,  Born under a bad sign, weeeey. Hur snygg är inte videon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAME,DARLING!
DO YOU WANT ME TO REMEMBER YOU?

M TO THE AIL? (publiceras ej)

URL/BLOGG?

KOMMENTERA MERA!

Trackback
RSS 2.0