try to cry, baby!

åh, jag älskar franskpop.
och jag älskar att städa!
I alla fall till en början. I dag började jag med att olja in mitt lilla telefon-bord som jag fyndade för etthundrafemtio riksdaler. fint som stryk. Hur som haver så började jag på städa på mitt rum, han städa två lådor och sedan var jag less.
364 böcker och papper låg utspritt på golvet, så jag la ner det i lådorna igen och slutade med att städa.
heja!

 förresten, har jag sagt att jag gillar bloggar med mycket bilder?
sjukt konstigt att jag inte har några bilder på min då och fler blir det nog inte för nu ska jag verkligen satsa på analogt.
Men jag ska försöka ta med mig digitala med.
 anyway,
vi hörs!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAME,DARLING!
DO YOU WANT ME TO REMEMBER YOU?

M TO THE AIL? (publiceras ej)

URL/BLOGG?

KOMMENTERA MERA!

Trackback
RSS 2.0