Välkommen,tack!

Som ni kanske redan har förstått så kommer denna blogg inte handla om trendiga fester på Stureplan, och inte heller om att vilken av alla tighta fodral jag ska ha på i morgon från Marc Jacobs som skickades hem till mig igår.

Och även om jag jättegärna skulle vilja att mitt liv var så, så är det inte så.

Det är bara att inse.



Jag är en 16 årig tjej, (Sweet Seventeen på fredag) och jag bor i Vännäs. Även känt som gravförstörar-knark-rasist -Vännäs.

Men det är förstås ingenting vi är stolta över och saken håller på att åtgärdas. För Vännäs är fint, det är inte bara en massa skog och inte bara en massa stad. Det är mitt emellan.

Ica och Konsum ligger bara några hundra meter ifrån varandra, det är ungefär hur stort själva "city" är. Eller som jag brukar säga, köpingen.



Ni kommer att få läsa om allt från hav till vattenpöl, om tråkiga bussresor, om roliga bussresor, om spännande bussresor, om läskiga bussresor, om mysiga bussresor, och ja, kanske lite annat. Men jag kan inte avslöja för mycket och hur ska jag kunna säga vad den ska handla om? Jag är ju inte direkt någon framtids synare.


puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym



BARA ETT TIPS



Jag har hittat en ny sida som är superenkel att samla poäng på och det behövs inte alls mycket för att du ska få hem ditt presentkort! I jämförelse med bland annat gratisbio, gratiskläder, gratismakeup, gratissajt osv så är denna sidan oerhört generös.



Passa på att bli medlem nu när sidan knappt har några medlemmar! Då är det ännu lättare för dig att få presentkort och vinna i deras tävling, jag har redan samlat ihop till ett på H&M och jag blev medlem igår. :) Här: http://www.freestreet.se/?r=147



Vill du vara ännu mer aktiv så är http://www.gratismode.se/?c=11878 också en jättebra sida :) Lycka till!

2009-06-01 @ 23:51:24
Postat av: nathalie

Läs min blogg!



Tycker du att det är rätt att ljuga om att ens mamma har gått bort bara för att folk ska tycka synd om dig?



kram

2009-06-01 @ 23:53:32
URL: http://naatys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAME,DARLING!
DO YOU WANT ME TO REMEMBER YOU?

M TO THE AIL? (publiceras ej)

URL/BLOGG?

KOMMENTERA MERA!

Trackback
RSS 2.0