Det smakar plast, rök och sprit i din mun,när du pratar verkar du jättedum, och du är alldeles för ung.

Personalmötet med barista vad skönt, vi chillade och när vi väl började så hann jag vara med på namnrundan och 10 minuters prat om stammiskortet. Sedan var det bara att tacka för sig och gå mot bussen eftersom att bussarna går hejdundrandes långt emellan. En 19.45 nästa, 21.50. (jag menar, vaddå 15 min mellan varje buss??)
kul.
När jag entrar väkan så möts jag av någon som sitter på tre kronor och smaskar pizza, en annan som fönstershoppar bröllopsklänningar och jag då som sitter i bussen och  får åka dom sista 3 hållplatserna själv.

välkommen hem tänkte jag.


Kommentarer
Postat av: maja

välkommen hem!

2009-11-05 @ 09:23:38
URL: http://lazypunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAME,DARLING!
DO YOU WANT ME TO REMEMBER YOU?

M TO THE AIL? (publiceras ej)

URL/BLOGG?

KOMMENTERA MERA!

Trackback
RSS 2.0