Having troubles telling how I feel, but I can dance, dance, dance

Jag är ingen allmänbildad person

 Jag vet inte;

- Vem Winston Churchill är, eller vad har han gjort. (Har för mig att han har något med krig att göra. Plus att jag googlade namnet.)

- Vart Zimbabwe, Schweiz eller Bolivia ligger. Inte ens åt vilket håll eller om de är länder, kontinenter eller städer?

- Vilka 2 personer som var statsministrar före Göran Persson eller vilket parti de tillhörde/tillhör.

- Hur man ändrar en lag respektive en grundlag

- Vilket år andra världskriget började eller när det slutade för den delen

- Hur man skulle rita Englands flagga utan att kolla på en bild


MEN jag vet hur D&G höstkollektion ser ut. Det ni!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAME,DARLING!
DO YOU WANT ME TO REMEMBER YOU?

M TO THE AIL? (publiceras ej)

URL/BLOGG?

KOMMENTERA MERA!

Trackback
RSS 2.0