no time for us

Jag har aldrig varit ett fan av Broder Daniel. visst, jag gillade "when we were winning" och "underground" men inget mer. Jag slog på tv:n för exakt 7 minuter sedan och kikade på 2:an och fann dom sista minuterna av broder daniel's sista spelning. just då, plötsligt så slog det mig att det kan inte ha varit lätt för vakterna som stod nere vid scenen. Som vi alla vet så bryr vakterna sig inte så mycket om musiken utan ska bara hålla koll på publiken and so on.. OCH nu när BD skulle spela sin sista sång- no time for us- så grät typ alla på dom 3 första raderna. JAG höll på att skratta ihjäl mig. hahah, vet ni hur roligt det såg ut??  folk som gråter samtidigt som dom sjunger med..
stackars vakter, jag skulle ha skrattat ihjäl mig och jag stod där!



Kommentarer
Postat av: Lodell

hann inte, jag är hemma nu :) hah

2009-10-04 @ 20:25:27
URL: http://lodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAME,DARLING!
DO YOU WANT ME TO REMEMBER YOU?

M TO THE AIL? (publiceras ej)

URL/BLOGG?

KOMMENTERA MERA!

Trackback
RSS 2.0