the quiz

Övningskörning med min pappa i eftermiddags.
allt gick briljant tills att jag missforstod situationen och växlade ur allt som man kunde och rullade för att sedan bromsa in. Papi hade andra tankar i huvudet och ville att jag skulle svänga, han sa med en bestämd röst," sväng,sväng". jag som blev en aningen förvirrad började på att svänga och hörde genom mitt högra öra " och broma.... nu gasa!!" tänk er då, jag står mitt i vägen och ska gasa för att komma över på min sida, men märker att jag inte har någon växel i. Paniken sprider sig snabbare än digerdöden och jag försöker hantera situationen korrekt. Bilen är dum i huvudet och gör så jag får motorstopp. Jag startar med paniken i halsgropen och ingenting funkar. Bilen står helt stilla, pappa springer ut  och säger åt mig att kliva ut. Han provar starta 3 gånger och tillslut funkar den igen.
Under dom 40 sekunderna så hann jag få en hjärtattak, pappa med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAME,DARLING!
DO YOU WANT ME TO REMEMBER YOU?

M TO THE AIL? (publiceras ej)

URL/BLOGG?

KOMMENTERA MERA!

Trackback
RSS 2.0