grupptryck

hotet(som jag hotade mig själv med) steg mig till huvudet. fick en nytändning. vill blogga hela tiden om onödiga saker.

men för att komma till saken så har jag och mina nya bästa vänner blivit FÖR bra vänner.
idag fick jag nämligen för mig att klicka hem två par skor.
men då dök någon slåljäkel upp i mitt huvud och sa stopp.
tänk att det roliga kan ta slut så snabbt.
äsch, nu ska jag bli en riktig gold digger och gifta mig med grannens son, Andre. han är tydligen rik. rik men tråkig och ful.




(förövrigt så älskar jag gemener, hata versaler. det är för vuxna.)




Kommentarer
Postat av: maja

DET ROLIGA ÄR ATT VERSALER BLIR BARNSLIGA IGEN NÄR MAN ÖVERANVÄNDER DEM! OCH DET SER SÅ MYCKET ROLIGARE UT ÄN MED GEMENER



SÅDESÅ

2010-04-10 @ 18:09:03
URL: http://lazypunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAME,DARLING!
DO YOU WANT ME TO REMEMBER YOU?

M TO THE AIL? (publiceras ej)

URL/BLOGG?

KOMMENTERA MERA!

Trackback
RSS 2.0