Bagare, bagare, bagarebarn vetemjöl från livets gottekvarn.

Jag har inte jullov än!! Det känns verkligen inte så. Jag har fem uppgifter kvar som jag bara måste göra. Hur fasen kan jag vara så dålig nu?!?! Jag borde verkligen vara klar med allt, jag skickade in Historian nu, fem minuter innan deadline och jag är inte ens nöjd. Har suttit två nätter i rad nu och skrivit och allting känns bara fel, dåligt och fel. Men jag har bara mig själv och skylla tyvärr!
Den enda saken jag har önskat mig  i julklapp är boken"saker du borde ha lärt dig i skolan men livet kom emellan" (något i den stilen heter den).
Känns som om den passar in i mitt liv riktigt bra just nu!!
För detta är det jag har hållit på med när jag egentligen skulle ha pluggat.
Titta men dock med förakt, för barn. Don't try this at home. Det kan få hemska konsekvenser! (tex, inte komma in på något man vill läsa eller så... hahah)


one-four: julgodis
five: personalfekke
six: middag med dom fina
seven- ten: julavslutningen i skolan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAME,DARLING!
DO YOU WANT ME TO REMEMBER YOU?

M TO THE AIL? (publiceras ej)

URL/BLOGG?

KOMMENTERA MERA!

Trackback
RSS 2.0