du er snikk

Igår så var det prisernas prisgala.
p3 guld.
Kul att lasse drog hem guldmicken!
nu tänkte jag utse lite vinnare i kategorier som jag hittat på;

galans mysigaste - helt klart Timo Räisänen. Han skötte galan alldeles galant! 

dåligaste framträdande - Kan inte riktigt bestämma mig.. antingen casanovas(?) eller killen från mustasch och den där bruden. ha-ha det var verkligen katastrof

roligaste presentation av dom nominerade - Kodjo och Martina.

dåligaste tacktal -
var nog mando diao's. Alltid lite sådär ouppstyrda. Dom ba, "jaaa tack. och ja, tack mustasch för den bästa coverns som någonsin gjort på våran låt  vi gör en skiva sen.. la-la -la - la. och ja just det, tack för eller vi vill tacka..."

bästa pristagare - Deportees! Så himla roligt, och välförtjänat. grattis grabbs!


galans fulaste klädsel går till tjejerna som delade ut pris i någonting men hade fruktansvärda kläder på sig.

och slutligen så tänkte jag ge lite cred till den som har "designat" hela p3 guld galan! vilket bra jobb, roligt med djuren med skor och etc + bilderna/filmerna i bakgrunden. råba-ba-basnyggt.



vad tyckte ni om p3 guldgalan?

Kommentarer
Postat av: Amandoos

hah jag var p3s galnaste lyssnare innan min radio gick sönder :( om det inte var för min radio hade jag kunnat skriva världens skojsigaste komentar... jävla radio

2010-01-22 @ 18:25:46
URL: http://massann.blogspot.com
Postat av: Nina

amanda!! jag kan inte kommentera på den blogg!! :(

2010-01-26 @ 20:45:18
URL: http://ettbushbarnsbekannelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAME,DARLING!
DO YOU WANT ME TO REMEMBER YOU?

M TO THE AIL? (publiceras ej)

URL/BLOGG?

KOMMENTERA MERA!

Trackback
RSS 2.0