the city of dead,

Förstår att ni har längtat efter ett inlägg eftersom att jag inte har varit så aktiv på senaste tiden. MEN nu är det ett nytt år och då borde jag styra upp bloggen. eller tabort den.... jag har inte bestämt moi.
 i alla fall så är det jullov för alla som har missat det och jag vet inte vad jag håller på med. jag sitter liksom och väntar på att jullovet ska börja.  jag har jobbat och tjänat cash vilken betyder att jag ska köpa ett par nya skor i dag. Smidig som jag är så var jag i  stan hela förra veckan typ, men då kunde jag inte köpa dom utan i tisdags när jag satt på bussen hem (till vännäs) så förstod jag att jag inte kunde leva utan dem. Så efter sjukt många om och men så är dom nu "undanlagda" så får papi hämta dom seeenare!!! kommer sitta som en sommarnattsdröm.

Något som inte är lika roligt är att jag har lyckats dragit på mig ett jäkla virus på skoldatorn. Viruset lägger upp porrikoner på skivbordet och det är ett stort rött kryss nere vid panelen där det står ERROR och ibland kommer det upp små varningsskyltar och på dom står det DANGER!!!
roli roligt. Längtar tills jag blir rik så att jag kan köpa mig en mac.

jaja, man blir alrig nöjd.

puss


Kommentarer
Postat av: Jess

vad brukar du surfa runt på när du är enasm egentligen Nina!?! haha!!

2010-01-07 @ 13:10:53
URL: http://zlider.blogg.se/
Postat av: dedi

käraste nina, det är inte bara du som har det viruset! både jag och sandra i mp2b har samma virus (L)

2010-01-08 @ 20:25:21
URL: http://dedi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAME,DARLING!
DO YOU WANT ME TO REMEMBER YOU?

M TO THE AIL? (publiceras ej)

URL/BLOGG?

KOMMENTERA MERA!

Trackback
RSS 2.0