irriterad och less

kan midsommar sluta med att förstöra mitt liv?
jäkligt irriterande.
först imorgon ska man jobba för att få lite cash som jag sedan ska bränna på ett par skor och presenter på eftermiddagen. SEN måste jag typ rusa hem för att hinna göra någonting till midsommarfirandet så att man inte får skäll av sina föräldrar. SAMT tvätta och packa för att åka till tallin på söndagmorgon!!!

ååååååååååååååååh plus detta så när jag skulle cykla från jullan på haga så har min cykel punka (igen), superkul. ringer till pappa och det svar jag får är; men alltså vart cyklar du egentligen?
BA hallååå? jag cyklar i alla glasspritter och spikmattor jag bara kan hitta.


sjukt irriterad.
nu ska jag sova, måste gå till jobbet 06.20
fuck





Kommentarer
Postat av: jullaaaan

fan vad surt med punka hörru!

meen, tänk på hur mysigt midsommar kommer bli och hur mycket yllevantar du kan shoppa i tallin!!!



NINA LIVET ÄGER OKI??



lycka till på jobbet imorgon! pusspuss

2010-06-23 @ 23:27:36
URL: http://sextiofemmil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAME,DARLING!
DO YOU WANT ME TO REMEMBER YOU?

M TO THE AIL? (publiceras ej)

URL/BLOGG?

KOMMENTERA MERA!

Trackback
RSS 2.0