down in the past,

Mando Diao.
Skulle kunna hamna under ettiketten "tonårsförälskelsen".
Men man borde skämmas. Det är iallafall det jag gör, när jag säger att Mando diao är bra. Även fast att dom är ett bra band.
Det var ett band som man lyssnade som intensivast på som 14 åring!
Varje gång jag ser någon fb-status med någon mando diaolåt, eller om någon lägger ut en låt med dem på bloggen så tänker jag; okeej, mando diao? är inte det liite töntigt.
Why why why, varför har det blivit såhär?
Jag vill faktiskt känna lite stolthet, för de är mycket minnen och somsagt, dom är väldigt bra.
man borde inte skämmas,
inte som man borde om man tycker om Kent.
ha-ha

Här bjuder jag på några riktigt bra låtar från Mando Diao.
Good morning,Herr Horst
Tv&Me
Down in the past
If I don't live today, then I might be here tomorrow
How we walk
Sheepdog
Long before rock'n'roll
Dance with somebody
Mr moon
God knows
White wall
You can't steal my love


Kommentarer
Postat av: maha

"inte som man borde om man tycker om Kent."

ha-ha-ha-ha-ha

2010-11-20 @ 13:32:49
URL: http://twitter.com/majabn

Kommentera inlägget här:

NAME,DARLING!
DO YOU WANT ME TO REMEMBER YOU?

M TO THE AIL? (publiceras ej)

URL/BLOGG?

KOMMENTERA MERA!

Trackback
RSS 2.0