gravid?

Är det ett tecken från gud?
Under den senaste månaden så har jag drömt att jag har blivit gravid i denna ålder. alltså 18 år.
Pappan vet jag inte vem det är, men det hemska var att i båda drömmarna så visste jag inte om att jag var gravid utan att bäbisen ba ploppade ut och sen så hade den ett litet speciellt huvud,lite större än " vanligt".

och visst tyckte jag att det var kul med bäbis, mysigt och allt men det kändes förjävligt att jag typ missar hela mitt liv.... jag vill resa,jobba och festa innan jag blir förälder.
men jag blir osäker när jag har drömt det här...
så vem vet........
jag är kanske gravve.


Kommentarer
Postat av: Josse

OOH DÖP DIN UNGE TILL JOSEFIN!!!!!

2010-09-28 @ 12:33:18
URL: http://nylaaanders.blogg.se/
Postat av: Iza

Hahaha! Får jag bli gudmor i så fall?

2010-09-28 @ 20:58:59
URL: http://izaspjoller.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

NAME,DARLING!
DO YOU WANT ME TO REMEMBER YOU?

M TO THE AIL? (publiceras ej)

URL/BLOGG?

KOMMENTERA MERA!

Trackback
RSS 2.0