shake it, shake it - shake it like a polaroid picture.

en bekännelse.
Jag har alltid haft dålig kondis. Det har jag vetat, men det är inte förrän NU (när jag börjat träna på riktigt) som jag inser HUR dålig kondis jag har.
heeelt galet, jag behöver en personlig tränare. en som kan pusha mig igenom detta liv. hahaha för det här suger.
5 armhävningar på tå.
jag skulle behöva göra typ 50 stycken så om just du känner dig manad att få sparka mig i baken, RING.
hjälp sökes och om jag inte får det så måste jag anmäla mig till biggest loser Sverige.


Kommentarer
Postat av: Iza

Jag begöver också en personlig tränare! Vi kan sparka varandra i baken!

2010-09-15 @ 14:48:45
URL: http://izaspjoller.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

NAME,DARLING!
DO YOU WANT ME TO REMEMBER YOU?

M TO THE AIL? (publiceras ej)

URL/BLOGG?

KOMMENTERA MERA!

Trackback
RSS 2.0