jernjänge

Det har varit en bra dag!!
Jobb i backen med Malin och sen drog hon med mig på 90 minuters boxercise! Riktigt roligt och jobbigt!
Sen fick jag även ett nytt blodsband av Malin så nu känner jag mig som en i järngänget igen så därför kommer här ett litet rim åt mina fina kompisar.



Open,Hives,Täfteå,Movits! och slicka på larv.
Vi tre-järngänget,de tre musketörerna slutar alltid i garv.
För jag måste säga det att ni är helt underbara,
när man är med er kan man käka kladdkaka,se på youtube,prata om Bauta B och bara vara.
Sen får man även ha roligt åt er,
och komponera fina bilder med nått litet rim men hoppas att ingen av de som också är med på bilden ser.
För det vore pinsamt och konstigt för alla,
fast det är tur att detta är top secret och att vi är så otroligt balla.
Men det jag vill säga är att jag är glad att ha er vid min sida,
& få såna goda råd och hälsningar(Hej Nina ...... heter jag) så nu finns det tid för framtidsplaner med er att smida!!
pussba.



Kommentarer
Postat av: MallanBrallan

<3

2011-04-10 @ 22:04:55
URL: http://wildheart.bloggplatsen.se
Postat av: maha

<3333333

2011-04-11 @ 23:28:42
URL: http://twitter.com/majabn

Kommentera inlägget här:

NAME,DARLING!
DO YOU WANT ME TO REMEMBER YOU?

M TO THE AIL? (publiceras ej)

URL/BLOGG?

KOMMENTERA MERA!

Trackback
RSS 2.0