pa1000000-döden.

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för den ofantligt dåliga uppdateringen som jag åstadkommer.
Jag har helt enkelt händerna fulla.
Orsaken- PA100. djävulensprojekt! Kan det inte bara ta slut?

Fast igår hade jag det riktigt kul, och i förrgår då jag och jossan drog ut på hejdundrandens äventyr! Kan faktiskt inte säga vad vi gjorde men kul varee och framförallt läskigt!
Och igår då, så såg jag och mami på Klungan!!! ha-ha-ha.
SÅ sjukt roliga dom är!
Olof Wretling och Sven Björklund(L) vill ba ha dom i en liten låda och plocka fram dem när man har tråkigt!

Idag blir det som sagt Pa100, och om en kvart ska jag befinna mig hos Mormor för att vi ska ha fikadejt!
Frågan är om jag kommer bli sen eftersom att jag just nu sitter i mjukisbyxor, träningsbh och har inte tvättat ansiktet eller borstat tänderna än. och det kan jag säga er att om man kommer klädd sådär på en dejt så får man nog gå hem ensam!

Kommentarer
Postat av: s-o-f-i-a

hur gick dejten, blev det nå action?

2011-04-21 @ 15:20:56
URL: http://akaurora.blogg.se/
Postat av: s-o-f-i-a

hur gick dejten, blev det nå action?

2011-04-21 @ 15:21:11
URL: http://akaurora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAME,DARLING!
DO YOU WANT ME TO REMEMBER YOU?

M TO THE AIL? (publiceras ej)

URL/BLOGG?

KOMMENTERA MERA!

Trackback
RSS 2.0