"ibland då vill jag bara slåss, vara elak och jävlig"

hela dagen har varit bra!
kan inte bli annat än bra då man spenderar den med jullan! Dessutom åt vi schwardshvald???(orkar inte googla) -tårta hos jonnan eller annjon (haha, jonathan och anneli) i deras nya och fina lägenhet. riktigt fint!
När denna dag då börjar lida mot sitt slut så tänkte jag att åh vad skönt att åka buss hem. bara sitta och inte göra någonting. Fast eftersom att det var så mycket rabalder så fick jag lov att kolla på(mobilen) facebook, twitter och lite andra sidor vilket var en mycket dålig idé då jag blir åksjuk när jag inte kollar på vägen...
Så då fick jag ont i huvudet och kände mig spysjuuuk och då händer det dryga: busschaffören slår på radion och det är någon hemsk metal-döda-och-slå-på-allt-du-kan-medans-du-skriker - kanal så de spelar helt störd musik???? alltså varför finns det metal????????? Jag blir typ arg på riktigt!!! vad är den musiken bra för?? man får bara ONT i huvudet och ingen kan på riktigt tycka att det är bra??
ÅH.
ARGTJEJ_92
trummorna lät typ precis som detta......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAME,DARLING!
DO YOU WANT ME TO REMEMBER YOU?

M TO THE AIL? (publiceras ej)

URL/BLOGG?

KOMMENTERA MERA!

Trackback
RSS 2.0