"talk me over"

livet som arbetsfri är faktiskt riktigt trevligt även om jag faktiskt jobbar i bland!! dock saknar jag att faktiskt ha ett riktigt jobb att gå till MEN. jag orkar inte ta tag i någonting förrän jag kommer tillbaka från New York. Känns ju som dumt att börja det hela med att säga "äh, jag ska ju vara borta i tre veckor... men sen kan jag jobba".
nu går dagarna i alla fall ut på att chilla för att sen jobba något kvällspass.
de senaste dagarna har jag redigerat 600 bilder från bröllopet, helt sjukt mycket jobb!!!
men från och med i kväll är jag ledig tills lördag och då blir det renoveeering at home!!!!
Riktigt nice, vad som ska renoveras får ni se sen....
xxxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAME,DARLING!
DO YOU WANT ME TO REMEMBER YOU?

M TO THE AIL? (publiceras ej)

URL/BLOGG?

KOMMENTERA MERA!

Trackback
RSS 2.0