"you know you love me"

efter att ha spenderat 20 minuter på stan så hade jag hittat kläder för 4000 på MQ som jag kände att dessa MÅSTE jag ha. och det ska ni veta. jag var nära på att dra kortet. av anledning ett: jag har aldrig handlat för så mycket på en gång. två:det skulle vara roligt. tre:jag behöver verkligen en fräschare garderob.
fast då kom jag på att jag precis har fått lön men den går ju direkt till New York så egentligen står jag på samma ställe som förut. plus minus noll alltså.
men för att stilla mitt köpbehov så gick jag på mitt fina jobb och köpte lunch, och då betalade jag med stammiskortet vilket inte känns lika mycket som att betala med betalkortet.
fast då hände det märkliga. när jag kom tillbaka till  vänkan så skulle jag in på mitt andra(förra) jobb och lämna tillbaka lite kläder osv så råkade jag gå förbi en av de lokala klädbutikerna.
och utanför stod det ett ställ med skylten "halva rea priset". Jag fick en känsla av att det var lördag och att hela livet var en fest så glad i hågen så hittade jag nämligen en jacka där. En beige.Knä-lång. ungefär precis likadan som jag hade på mig.
och vad hände?? jag ser mig själv gå fram till kassörskan och betalar.
vad hände?
haha! jag orkar typ inte mig själv?? varför?
fast jackan är sjukt fin. hehe.
sen fick jag lite dåligt samvete och gick och lånade denna bok:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAME,DARLING!
DO YOU WANT ME TO REMEMBER YOU?

M TO THE AIL? (publiceras ej)

URL/BLOGG?

KOMMENTERA MERA!

Trackback
RSS 2.0