"ARG SOM EN VARG, OCH DÅLIGT VÄDER"

Jag har väl aldrig egentligen gillat snön. Den är kall, den knastrar när man går på den och jag blir alltid snömulad! Fast, nu när det idag är 1 december 2011, så borde det finnas snö. I december ska det vara snö,om man förstås inte befinner sig på varmare ställen är iskalla Sverige. Så min fråga är: var är du kära snö? Och vad tänker väderguden med? Vad levererar han? "Regn, rusk och kyligt väder" inte kul, eller hehe okej lite bra är det. Man kan ägna eftermiddagarna åt att kolla på bra serier(MAD MEN), fika och mysa med sin mamma!


Nu är jag påväg till umeyo, för att kolla på julklappar, träffa min syster och sen ikväll fara på midgård och se på treornas sceniska! Fun!

You hear from me when you here from me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAME,DARLING!
DO YOU WANT ME TO REMEMBER YOU?

M TO THE AIL? (publiceras ej)

URL/BLOGG?

KOMMENTERA MERA!

Trackback
RSS 2.0