"vackra"

med tanke på den otroligt dåliga recensionen jag gjorde igår så borde jag skämmas.
jag skrev ju aldrig VAD det var som gjorde att jag inte berördes av midgårdselevernas sceniska.
väldigt typiskt mig, att aldrig skriva ut allt utan att ofta glömma en viktig del, utan att tänka på det.
men här kommer det:
1. Problemet var att dansarna var i otakt,vilket gjorde att man tänkte på det mer än hur de dansade.
2. TEMAT: Alice in wonderland. Känns som om man kan den historian va. kom med nått nytt!
3. Mitt eyecandy (som jag spanade in när jag själv gick) var med vilket gjorde att jag mycket hellre tittade på honom än något annat.
NU lämnar vi den.
Igår var det utgång! 5ive denna kväll med. Älskar verkligen Umeå's FANTASTISKA utbud för en 19-åring.
En bra kväll vare! nu blir det sleepingtime. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAME,DARLING!
DO YOU WANT ME TO REMEMBER YOU?

M TO THE AIL? (publiceras ej)

URL/BLOGG?

KOMMENTERA MERA!

Trackback
RSS 2.0