body talk

En mycket spännande dag.
Mässa på Nolia, efter sex varv gav vi upp. Inte var vi rikare på kunskap men vi hade fickorna fulla med godis.
Sen var tanken att ta bilen ner på stan, men då låste sig ena bakhjulet så vi blev stående i en timme tills "snusmumrik" (bärgaren) kom och ruckade lite samt gasade och sedan så var det fixat! Glada blev vi och åkte mot stan.
När jag kom hem till vänkan mötte jag Maja på Månen och vi gick och fikade på Vännäs enda café "Café Ljuslyktan". Men nej man ska icke förakta eftersom att priserna faktiskt är bra. Eller ja, typ. Ett glasswinerbröd gick på 25 riksdaler. Någonting säger mig att de tar minst 32 för det i Umeå.
Mycket trevligt i alla fall.


Kommentarer
Postat av: maha

S-WEET redigering av maja på månen-bilden. jag tror jag stjäl den.



hoppas att kvällens åtaganden gick galant!

2011-02-17 @ 22:13:58
URL: http://twitter.com/majabn

Kommentera inlägget här:

NAME,DARLING!
DO YOU WANT ME TO REMEMBER YOU?

M TO THE AIL? (publiceras ej)

URL/BLOGG?

KOMMENTERA MERA!

Trackback
RSS 2.0