They say the universe has a great sense of humor.

Känner mig laddad inför en vecka full av projektarbete. Känns som att caféerna kommer bli galen på att spring som jag kommer orsaka!
Började på projektrapporten och den kändes verkligen tung...... typ målet? syftet med hela projektet?
uh.

Igår tog jag tag i min blivande skidkarriär(längdskidor). Glad i hågen klev jag upp halv nio, åt solrosbröd och apelsin för att få en start på kroppen. Sen tog jag och mamma bilen till Ewa, våran coach. Hon kikade på mina skidor och sa no no.  Eftersom att jag inte har åkt på cirkus två vintrar så var skidorna inte i sin bästa form och absolut inte i den form som de förtjänar eftersom att detta är ett par gamla tävlingsskidor som har vunnit många tävlingar.(Tack Erik)
Så därför blev de utbytta mot ett par superskidor. Skidor som har åkt igenom wasaloppet x-antal gånger och varit i Italien mm.
Då var vi redo, milspåret skulle vi tas oss igenom! Började dåligt, jag kunde inte ta på mig skidorna.... tog ungefär en kvart... haha.
Väl ute i spåret så gick det väl helt okej, kan ju säga att min teknik inte är så bra, jag svettades som en gris och flåsade som en valross meen roligt var det!!

Idag så har ljumskarna sagt sitt, men jag gillar träningsvärk! Det är skönt att veta att man har gjort någonting bra och det triggar till att fortsätta. Såååå
nu är det inte länge kvar till VM och liknande.



pic, google.se

Kommentarer
Postat av: maha

åh nina, ja! ja! ja!

vm 2013 i val di fiemme tillsammans! no doubt about it!



2011-03-05 @ 23:40:39
URL: http://twitter.com/majabn

Kommentera inlägget här:

NAME,DARLING!
DO YOU WANT ME TO REMEMBER YOU?

M TO THE AIL? (publiceras ej)

URL/BLOGG?

KOMMENTERA MERA!

Trackback
RSS 2.0