"if she was away you could do anything you learn how to fly even if you don't try"

rodda rocka rodda rocka, eller jobba jobba jobba jobba.
Snart har jag dock jobbat klart alla dubbelpass för denna månad.. hehe vi får väl se sen... kommer bli så jäkla rastlös om jag inte får jobba med någonting....
men ibland(inte ofta) så hinner jag med lite umgänge med fina vänner!
se och lär:
rullpizzan på täfteÅ.
min pärla på umeå energi!!!(+ den snygga målaren, han räknas också som en pärla)
hängde i hjukensjön, treeeevligt se nanting.
vi ba åkte i båten och de var duktiga på att ro och mindre nöjda med min insats!!
Det var i alla fall en himla bra kväll, en av de bästa på länge.
har hunnit glassa, hehehehe med min syster också.
Vännäsdagarna drog igång och jag träffade den underbara Kristina som jag lärde känna i Serbien!! Obeskrivligt att jag kan prata svenska med henne när vi för två år sedan pratade engelska. Sjukt bra tjej!
titta extra noga på denna bild. studera. vilka är dom? och vad vill dom? vad står det? vad gör dom? och varför har fotografen skuggat kamera-linsen  med sitt finger?(för full)
hittade ett hjärtformat-chips!!! ilovechips. ps. om jag jobbade på OLW skulle jag göra en påse som hette LOVE eller kärlek, och så skulle det bara vara hjärtformade-chips. inte räfflade utan släta, med potatisar som har kvar lite lite av skalet ock sen skulle de vara sådär krispiga som naturchips är. bra vaa?? påsen skulle vara röd också. kanske kunde de heta IN LOVE.. och ha smaken lovecheese.
Vickan kom och räddade mig, hon åkte med mig en eftermiddag på jobbet eftersom att jag alltid är rädd. Hon jobbade som samma sak för 3 års sedan och visste precis hur det va. Hennes kommentar "aldrig mer"!
har promenerat och hamnat hos mormor som sedan alltid bjuder på fika, även om detta har lett till fina samtal och nostalgi-tripper.
hejdå.
you hear from me when you hear from me.
ps.(främst till Maja, om du läser....) Zacke tar sig!!! har hittat två bra låtar till!! och ni som inte har lyssnat på Zacke gör det, ibland hatar jag honom men ibland gillar  jag det. Båtdrinkar, Visst är det vackert, Vackraste nederlag, BS- tips på bra låtar. ds.

Kommentarer
Postat av: Knuten

Men nina säger du att du är dålig på att ro?!

Då är de dags att komma till täfteå för en lektion!

2011-07-12 @ 23:52:49
URL: http://knutsord.blogg.se/
Postat av: maha

NINA, du är bra på att ro! mallanbrallan däremot = inte så bra i början, men det tog sig ju



och ja - zacke kan ta sig



(ps. jag läser OFC, men ibland aningens för sällan... :) )

2011-07-18 @ 15:55:14
URL: http://twitter.com/majabn

Kommentera inlägget här:

NAME,DARLING!
DO YOU WANT ME TO REMEMBER YOU?

M TO THE AIL? (publiceras ej)

URL/BLOGG?

KOMMENTERA MERA!

Trackback
RSS 2.0