"Jag älskar mitt meningslösa liv. Hur är ditt liv?"

Och livet rullar på.
Dagarna susar förbi lika snabbt som en tunnelbana mitt i centrala London.
Jag är stressad när jag är ledig. stressad över att jag inte jobbar och stressad över att jag är stressad när jag ska vara ledig.
Stressad över framtiden och allt vad den innebär.
Men, jag träffade en av det bästa personerna med namnet Elin idag! Vi lunchade och tog igen allting som har hänt den senaste månaden! Himla trevligt. Saknar tiden där vi umgicks som mest(fhaan).
Sen var det photoshoot i Tvärobäck!
m-y-c-k-e-t t-r-e-v-l-i-g-t.

Kommentarer
Postat av: Knuten

Vi borde styra upp den där listan igen ;) du, jag och lodell! SNARAST!

2011-07-23 @ 20:00:17
URL: http://knutsord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAME,DARLING!
DO YOU WANT ME TO REMEMBER YOU?

M TO THE AIL? (publiceras ej)

URL/BLOGG?

KOMMENTERA MERA!

Trackback
RSS 2.0