"Holy roly, me, oh my, you’re the apple of my eye. Boy, I’ve never loved one like you"

och precis då blev man påmind om vad man hade lovat. att göra det där. ja. ni vet. det där man lätt glömmer.
- blogga mera!

händerna har varit fulla med skit så att säga men jag kan stolt berätta att jag är klar med ALLA jävla uppgifter och prov på midgårdsskolan!!!!!
hallelulja, SING IT WITH ME, hallelulja.
annars har jag bara haft det riktigt bra, nu packar och taggar jag det sista inför balen och
sen är det bara att invänta the grand finale, studenten!!
livet är bra just nu.



bilder från helgen:
uno:jobb på 50 års fekke
dos:klubbade på grubbe, dans till gryningen
trés:tårta på tårta! my birthday cake.

Kommentarer
Postat av: Josse

Ja jag tror de kan vara min kamera :D

2011-06-08 @ 07:58:57
URL: http://nylaanders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAME,DARLING!
DO YOU WANT ME TO REMEMBER YOU?

M TO THE AIL? (publiceras ej)

URL/BLOGG?

KOMMENTERA MERA!

Trackback
RSS 2.0