"om man ändå kunde höra vad han tänkte, frågan är då: skulle du bli glad eller ledsen?"

bra och dåliga saker kommer med solen.
en bra sak: det är varmt
dålig sak: man tappar matlusten
bra sak: man behöver inte så mycket kläder
dålig sak:man svettas
bra sak: man blir så glad!

jag blir så sjukt glad av varmt väder tills att man måste sitta och äta middag ute i solen, alltså precis mitt i solen!! det är så sjukt jobbigt, det gjorde vi till middagen idag och jag svettades typ ihjäl. solglasögonen smälte nästan också!! andra saker som solen också bidrar till är minnesförlust och förvirring, tex idag när jag köpte sardiner när jag skulle ha sardeller och allting blev fel! även om jag älskar solen så kändes den som idag lite irriterande bitvis!!
men jag menar, jag skulle ju inte vara så brun som jag är om jag inte älskade solen ju???

 anyw, i morgon är det bal och man kommer se ut som en svettig gris när man entrar röda mattan!!
 hur som, önska mig lycka till på balen och hoppas att jag inte ramlar eller något!!



ps. en fråga, varför är du såinihelvetessatans-snygg?(förlåt gud, mamma och pappa för svordomarna men det skulle inte alls bli lika slagkraftigt utan dem) ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAME,DARLING!
DO YOU WANT ME TO REMEMBER YOU?

M TO THE AIL? (publiceras ej)

URL/BLOGG?

KOMMENTERA MERA!

Trackback
RSS 2.0