"once you go mac, you never go back"

12 år i skolbänken är äntligen över!!
Tackar alla som förgyllde min dag och såklart min fina klass, mp3a(L)!!!
Hela dagen var fantastisk!!
Familjens present gör ju inte livet sämre, en macbook pro!!!(helt sjukt)
Dock är det lite svårt för mig som pc-användare att komma in i apple's perfekta värld men det tar sig!!
Jag har inte heller löst problemet med ringsignal till iphonen heller, sjukt svårt??
Jag tänkte också lägga in lite bilder från alla äventyr som har varit men har inte kommit på hur man får fram någonslags filhanterare heller, kalla mig oteknisk... jag blir inte ledsen för det.
Så därför efterlyser jag någon mac-expert, typ en sexig trädgårdsmästare fast mac-mästare då!!
skulle kunna tänka mig att du ser ut ungefär såhär:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAME,DARLING!
DO YOU WANT ME TO REMEMBER YOU?

M TO THE AIL? (publiceras ej)

URL/BLOGG?

KOMMENTERA MERA!

Trackback
RSS 2.0