"the smiths"

Jag älskar söndagar!!! Må det vara världens bästa dag.
För på söndagar är det tillåtet att slappa, man behöver inte göra någonting på kvällen utan man kan bara ligga i soffan och se på söndagsfilm!
Och så blev det denna söndag också, resterande familjemedlemmar åkte till stan för att träffa några vänner medans jag stannade hemma för att delvis planera upp mitt stressiga liv:(, packa upp väskan från midsommar och chilla med mackan(macbooken)! fast sen snackade jag med chifen som ville att jag skulle jobba ikväll och då är det bara att dra på sig den gröna skjortan och det trevliga leéndet...
Hade även tänkt mig ut på en prommis med det blev liksom inte... drygt.. för det är verkligen behövligt efter denna helg fullt med mat och annat gott!!
jag hoppas att ni har haft en bra helg och verkligen njuuuter av denna söndag!!
länge leve söndagen!
låttips(för att göra söndagen ännu bättre) I'd rather dance with you - Kings of Convenience & There is a light that never goes out-The Smiths

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAME,DARLING!
DO YOU WANT ME TO REMEMBER YOU?

M TO THE AIL? (publiceras ej)

URL/BLOGG?

KOMMENTERA MERA!

Trackback
RSS 2.0