hur ska man möjligtvis kunna bli lycklig?

Den här veckan har verkligen varit kaos. Inte kaos som i ostädat rum eller plugg, men i mitt huvud. Jag har tänkt att jag skulle åstadkomma väldigt mycket, men kom inte så långt. Har chillat i tre kvällar i rad även fast att jag har skolarbeten som ligger och gnager inuti. Förstår inte vad som händer, eller det är klart att man tappar motivationen någon gång, men varför nu?? Mindre än tre månader tills studenten. kom.igen.nu.nina.


Igår var det också världens sämsta dag. Hade ett mentally-breakdown i kafeterian där jag satt och stor grät över att jag inte kom ihåg varför jag hade skrivit vad eller hur jag hade kommit fram till det. Än en gång så tog min stora prestationsångest över och jag klarade verkligen inte trycket. Jag klarar inte kritik. Jag vill, men jag kan inte.
Sen somnade jag i hopp om att denna dag skulle bli bättre, universitets dag! Det var intressant och kul. Även om jag inte hade tänkt läsa till höst men vi får se vad som händer.
I kväll är det i alla fall movits på skarren och jag hoppas på att jag kommer in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAME,DARLING!
DO YOU WANT ME TO REMEMBER YOU?

M TO THE AIL? (publiceras ej)

URL/BLOGG?

KOMMENTERA MERA!

Trackback
RSS 2.0