shame on me,

Jag fattar ingenting!!
Det känns som om jag köper nya jackor hela tiden med lik förbannat så står jag NU utan jacka?
För vad är det här för väder?? Det är soligt och relativt varmt, men då kommer kyliga vindar som blåser genom ben och märg så att man inte klarar av att gå eller andas.
Därav problemet, vad ska man ha för jacka? Det är för kallt för skinnjacka, och vårjackorna eftersom att då måste man typ ha en fleecetröja under och då ser det tjockt och fult ut!
För min långa kappa är jag sjukt less på och dunjackan som jag använde när jag gick blev förvarmt...(haha,vad hade jag förväntat mig).

Hjälp sökes! Vad har ni för jackor på er nu?
Annars måste jag köpa en ny!
Gärna någon av dessa snyggaaaa.


weekday            topshop            zara



nu:mad men!

Kommentarer
Postat av: Jess

men din snowboard jacka såklart!!

tunn men vindtät och de ryms tjocktröja under om man vill utan att de ser sumo-varning ut!!

problem solved ;)

2011-03-15 @ 07:57:05
URL: http://zliders.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

NAME,DARLING!
DO YOU WANT ME TO REMEMBER YOU?

M TO THE AIL? (publiceras ej)

URL/BLOGG?

KOMMENTERA MERA!

Trackback
RSS 2.0