"FORTFARANDE SÄMST PÅ ATT BLOGGA, FÖRLÅT."

Till helgen inträffar årets kanske mysigaste dag, nämligen SKYLTSÖNDAG!!!
och då jobbar jag ju förstås!! såklart. vad skulle jag annars göra?
MEN kvällen hinner jag vara med på och då skare drickas glögg och lyssna på julmusik.
åhåhåhåh. blir glaaaad så fort jag tänker på det!
och snart är det december.
och snart kommer snön!
bjuder därmed på de två finaste jullåtarna!!!
egentligen inte denna låt, men hela denna skiva är fantastisk! mysig se nanting.(nils landgren)
'
men om ni inte gillade dessa så kan ni kanske få tag på när jag sjöng last christmas på julkul....................
ha. ha. ha . haaaaa

Kommentarer
Postat av: Sofia

Faktum är att jag faktiskt har de på film!!!

2011-11-24 @ 16:53:30

Kommentera inlägget här:

NAME,DARLING!
DO YOU WANT ME TO REMEMBER YOU?

M TO THE AIL? (publiceras ej)

URL/BLOGG?

KOMMENTERA MERA!

Trackback
RSS 2.0