"märkligt"

Jag har som inte riktigt landat än.
Hemma alltså.
Det känns som om jag är på språng.
Jag vet inte varför.
Kanske för att new york inte känns som ett avslutat kapitel än,
Och kanske för att jag inte ens visat bilderna för mamma och pappa?
Nått är det i alla fall.
Nu går jag mot världens drygaste vecka. dubbla jobb.
Uh.
Måste hitta något kul att se framemot. kanske lönen sen? eller om någon av mina fantastiska läsare bjuder ut mig på date??
annars så har jag haft en så himla bra helg. jag har så fina vänner. det är nog det.
godnatt.

Kommentarer
Postat av: Sofiaa!

I want to take you out on a date, men jag jobber ganska mycket i veckan! verkar som om du också gör de! eheheh men de fixar vi.

2011-11-06 @ 21:34:40

Kommentera inlägget här:

NAME,DARLING!
DO YOU WANT ME TO REMEMBER YOU?

M TO THE AIL? (publiceras ej)

URL/BLOGG?

KOMMENTERA MERA!

Trackback
RSS 2.0