"att fundera eller inte fundera är frågan"

Det är såhär på kvällskvisten som man kan fundera och tänka. på intryck. och saker som hänt under dagarna.
Just nu tänkte jag på att det är fantastiskt att vara här i nyc, och uppleva,se,märka. att florera förbi butiker som Michael kors, Prada, Gucci, Louis Vuitton och alla de andra märkerna som man bara ser på film.
Inte för att jag har råd att handla, eller knappt ens vågar sätta in foten där men det är ändå än härlig känsla. att bara vara, se och iakkta!
Det är fint.
Och om jag nu hade varit en trogen följare av bibeln så hade jag kanske sagt något i stil med "och det tackar jag jesus för" men så är ju inte fallet.
Jag tackar coop konsum  och UE för min sommarjobbs-lön.
Detta kan nog vara en av de bästa grejerna jag har spenderat pengar på!
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAME,DARLING!
DO YOU WANT ME TO REMEMBER YOU?

M TO THE AIL? (publiceras ej)

URL/BLOGG?

KOMMENTERA MERA!

Trackback
RSS 2.0