"hejdå 1250"

Jag förstår att alla har suttit fastklistrade vid datorn och tänkt - när uppdaterar hon?? Hur mycket vägde väskorna? Har hon kommit hem? Och bara för er skull så ska jag berätta: jag är hemma. Flygningen gick ganska bra förutom lite förseningar och throw up's. Väskorna gick också sådär: min klarade sig rätt så härligt på 25 kg! Dvs 2 kg övervikt på Continental airlines och på umeflyg 5 kg. Jag behövde inte betala något för extra kg, men tyvärr så kom väskorna inte heller fram till Umeå då. Dom blev kvar i Stockholm av ett missförstånd mellan swe och NY. Hoppas i alla fall på att få dem i morgon! Det känns i alla fall super att vara hemma. Jag som tänkte sova ut denna vecka och få lite dygnsrytm måste jobba imorgon... Lagomt taggad. Men jag skulle ju ljuga om jag sa att jag inte har behov att tjäna lite pengar.... Haha för några minuter sen hände en sak som är så typisk hemma. Jag stod i duschen, mamma kommer in och frågar om jag har somnat eftersom att pappa tyckte vattnet hade spolat alldeles för läge... Haha!! Så kom inte Mona(våran lägenhets roomie) och sa... Men ah, home sweet home(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAME,DARLING!
DO YOU WANT ME TO REMEMBER YOU?

M TO THE AIL? (publiceras ej)

URL/BLOGG?

KOMMENTERA MERA!

Trackback
RSS 2.0