"lower,more lower and lowest"

Medan ni andra har haft fest hos mange,(corona-mange makers, kopplingen..) så har jag och Sofia fest hos Mona hela tiden! Här på upper east festar alla, hela dan varje dag! Nästan i alla fall!
Äh, idag hängde vi low low low low down på denna ö, manhattan. Vi var nämligen nere vid "lower manhattan". ha ha
där kan man bland annat hitta, ground zero, wall street, och century 21!
allt det där och lite till hittade vi också, lite sorligt att vara vid world trade center. men tornen håller ju på att byggas upp igen så det var häftigt att se!
Efter att ha spenderat x-antal timmar downtown åkte vi några stationer upp för att hänga vid Soho igen. Kika lite i affärer osv, men sen slog vi ner våra smått trötta ben vid en supermysig restaurang och åt en mycket god kyckling!!
HERE COMES some pictures from the last days:
the met
En muffins från magnolia bakery. Den var god fast jag har ätit godare... typ min syrras chokladmuffins....
m-m-m-m-m
De omtalade demostrationerna fick vi se idag också! och mitt i folkmängden så jag denna roliga kvinna!!
brooklyn
vårat andra besök på starbucks gjordes idag också. Vi provade den också omtalade frappochino:n, och visst. den var god, fast inte helt outstanding.... så jag är lite besviken. saknar "svenskt" kaffe gör jag också.
world trade center
Sofia på restaurangen!
xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAME,DARLING!
DO YOU WANT ME TO REMEMBER YOU?

M TO THE AIL? (publiceras ej)

URL/BLOGG?

KOMMENTERA MERA!

Trackback
RSS 2.0