"just let them go, oh oh. oh."

what a day!
så tänker nog mina småongar(på jobbet) också fast mer "åh, vilken dag" eftersom att dom inte fått lära sig engelska än. förutom ett ord, stupideiejo, som betyder - "dumbom" jag rättar dem inte, känns så elak att, äh. det heter faktiskt stupid. eller när de stavar "ferjråtan"(var och varannan bokstav är bakåtvänd också) när de ska skriva färgråtta! det är charmigt och med tiden kommer de lära sig om vad som är rätt och fel!
Det var brandövning på skolan idag också, fast alla var förberedd på det typ. Blev ingen större panik direkt. Förutom jag, som verkligen gick inför det, gjorde som fröken sa - ta på dig skor, du behöver ingen jacka eller ryggsäck, ta dig bara ut- jag tog på mig mina skor och gick utan jacka. För att sen mötas av en skolgård fulla av jackor. och jag utan. fast peter också, han hade gympa och hade t-shirt på sig! tur! men nog frös jag alltid!
Under denna dag har jag också lyckats med att tappa bort min ÄLSKADE cykelnyckel. fan. hur gick det till??
Och hur gick det till undrar jag!! min sänglampa är nämligen trasig! Det är som drygt när den blinkar hela tiden.
Ett loppisfynd enligt mamma, ett stycke skit enligt pappa som är elektriker. Lampan var trasig, glapp i kontakten! Kanske därför den kostade en tia? Hur som helst är jag lite ledsen! Vad ska nu pryda mitt sängbord?
haha
godnatt
se så fint den lyser!
ps. drygt att jag inte kan ha mellanrum mellan raderna?? Blir ju inga styckesindelningar!!!
vad har jag gjort då?? och vänta, hur fick jag mvg i multimedia?? hahhaa ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAME,DARLING!
DO YOU WANT ME TO REMEMBER YOU?

M TO THE AIL? (publiceras ej)

URL/BLOGG?

KOMMENTERA MERA!

Trackback
RSS 2.0