"kan inte tänka jag står bara här brevid"

ååååhåhåh, nått stort på gång. för det är kö från gatan upp till hallen!!
kom nyss på att alla mina inläggs-rubriker skapas så att jag bara tar första bästa rad som låten sjunger!! så de är inte så genomtänkta om jag säger så....
I alla fall, SÅ. går ingenting som jag planerar längre.. haha mitt rum är KAOS!!! jag och mammsen impuls tog ut alla mina möbler förutom ett fullt skrivbord,garderob,lite skräp och sängen eftersom att jag ska PUT some color on the walls. dock så har detta inte gått som planerat, så jag bor numera i en låda typ. Nä men det finns ingenting i rummet liksom! sjuukt tomt och tråkigt.(googlar carrie bradshaw apartment och drömmer mig bort) det ser ju förjävligt ut!
men ändå bor jag där??? eftersom att jag är så sjukt lat! jag orkar inte ta tag i det...  och så jobbar jag hela tiden:(
vart är roomservice när man behöver dem???
eller
martin timell hallå?
ernst??
mattias??
willy??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAME,DARLING!
DO YOU WANT ME TO REMEMBER YOU?

M TO THE AIL? (publiceras ej)

URL/BLOGG?

KOMMENTERA MERA!

Trackback
RSS 2.0