" ta min hand, jag följer dig, vi ska åt samma håll"

en härlig middag startade den trevliga kvällen igår.
efter middagen träffade jag malin och vi for ner på waynes och tog en kaffe i väntan på att gå till scharinska för att se mates' spelning! and yes, they were good as always!
Kvällen överlag var himla fin också, hela scharren är så fin. och så spelar de bra musik!
Idag blev det jobb(as always) , en bra dag! mycket folk, och få snesteg. Det är bra!
Nu ikväll har jag ätit en alldeles för gelatinig-pannacotta fast ändå god! Pannacotta kan aldrig vara dåligt. hehehehe
sett på tack för musiken som ikväll hade en av jordens mest fantastiska människa. Lars Winnerbäck.
Och jag förstår inte hur jag kunde glömma.
biljetterna som bokades för längesedan, till spelningen den 7 oktober. rad 6. bara lasse. ingen annan.bara han.
samma som förra spelningen fast nu med nyare låtar.
fast var befinner jag mig den 7 oktober?
inte på en stol i umeå med lasse framför mig i alla fall!
men, sådant är livet.
jag får ta igen det!
dansgolvE på scharinskaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAME,DARLING!
DO YOU WANT ME TO REMEMBER YOU?

M TO THE AIL? (publiceras ej)

URL/BLOGG?

KOMMENTERA MERA!

Trackback
RSS 2.0