Det är inte lätt.

7 frågor som jag funderat på ikväll:

1. Att man ändå får cykla när man är full?? Cykel är ju ett fordon!

2. Varför ska det vara så jäkla kallt ute?! Det är ju juni!

3. Varför måste jag gå hem asa-tidigt för att orka jobba imorgon?! Arbetarklassen, hurra!

4. Varför kom en av Umeås snyggaste in på TC när jag gick?

5. Varför gick min ring sönder när jag kom hem?

6. Varför ber jag alltid bartendern att göra "något gott" alt "gör vad du vill" när jag beställer en drink?

7. Varför glömde jag bort vad strawberry är på svenska???!


Godnatt.
Kom och fika på Barista imorgon!


Kommentarer
Postat av: Jess

Du kan tappa körkortet om du blir tagen på fyllan på cykel :P

Alltså..: Cykel = Fordon enligt polisen också :)

2012-06-02 @ 17:36:13

Kommentera inlägget här:

NAME,DARLING!
DO YOU WANT ME TO REMEMBER YOU?

M TO THE AIL? (publiceras ej)

URL/BLOGG?

KOMMENTERA MERA!

Trackback
RSS 2.0